måndag 9 april 2012

Rebecca´s DIY in english * Rebeccas DIY på engelska


Dear readers, from this day I will try as often as I can to write both in swedish and english. I am so happy for all you foreign visitiors and it is important to me, that you all understand what I am writing. If I write in english, I hope most of you will understand even though you come from many different parts of the world. Especially when I am writing my tutorials I think it is important that you get it in english, since Google Translate makes it quite goofy sometimes. I will do my very best to write better english than that :) And feel free to ask me if there is something you do not understand. I welcome you all and hope that you will find a lot of inspiration here!

Japp, de flesta av er förstår ju vad som står här ovan. Det känns lite pirrigt att börja skriva på engelska, men väldigt kul också. En ny utmaning som om jag inte hade nog att göra redan :) Hädanefter kommer dock den engelska texten stå efter den svenska, nån måtta får det ju ändå vara. Och förmodligen kommer de svenska texterna generellt vara mer nyanserade, personligare och mer utförliga. Det är trots allt mitt modersmål, som jag älskar att använda!
.

3 kommentarer:

  1. Spännande! Men något än mer spännande är ju din nya blogg! Ska genast in och kika på den! Vilken underbar idé! Jag vill verkligen gifta mig, och min sambo också som tur är, men tiden går (12 år rättare sagt) och ibland undrar jag om det kommer att bli av, men förhoppningsvis!
    Ha det fint!
    Ullis

    SvaraRadera
  2. Såg att du vann IKEAs påskpyssel!! Stort grattis! :)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Thank you, Rebecca. I came across you blog from a Pintrest post, and I LOVE your site!!!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...