torsdag 12 april 2012

Rebeccas DIY IKEA-vinnare * Rebecca's DIY IKEA winner


Idag är jag glad efter att ha upptäckt att jag och två andra blivit utsedd till årets påskpysslare på IKEA:s inredningsblogg Livet hemma. Mitt bidrag i tävlingen var min vårkvist. Jag tack och bugar och tar gärna emot ett presentkort på 500 spänn.

Today I am happy because I just found out I am one of the winners in a competion on IKEA's blogg on interior design. The theme of the competion was Easter craft and my contribution was a spring twig with paper leafs.

5 kommentarer:

  1. Va kul! :) GRATTIS!

    /Linda

    SvaraRadera
  2. Oh, grattis! Jag har sett att du inspirerat många andra i bloggvärlden med din kvist, så det var dig väl unt!

    SvaraRadera
  3. Åh vad kul! Himla massa grattis!
    Hittade till din blogg av en slump. Vilken tur säger jag bara... jättefin blogg har du och man blir verkligen inspirerad. Ha en finfin helg! Kram Frida

    SvaraRadera
  4. Grattis, va kul!!!
    Ha en trevlig helg!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...