fredag 8 juli 2011

DIY: Pyntad kruka


I krukan på trappan till ytterdörren har jag planterat zinnia och hög tagetes. Men eftersom det ser lite futtig ut så här i början så gjorde jag lite dekorationer för att det skulle bli lite mer, medan vi väntar på den riktiga showen. Ett litet förband skulle man kunna säga.


Fyra blomsterpinnar i kanten på krukan. Sen band jag fast ett pärlband som jag köpt på loppis. De små glaskulorna ser ut som små lyktor. Fågeln i mitten har jag fått av min kära mor.


.

3 kommentarer:

  1. Det blir otroligt fint när man bygger på höjden som du gjort här.
    Du är så rackarns duktig på att pimpa olika saker, och använda saker i andra sammanhang än vad man kanske tänkt sig.
    Ha en finfin dag!
    // Johanna

    SvaraRadera
  2. Fin fågel i krukan.
    Ja, visst är smyckena helt otroliga. Jag kan inte se mig mätt på dem :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...