fredag 18 mars 2011

Ha en skön helg!


Jag har börjat titta på mina bilder från trädgårdsresan till England, som jag gjorde tillsammans med mamma och mina systrar i juni förra året. Den här bilden är tagen inifrån ett gammalt orangeri och jag minns fortfarande doften från de små citron- och limeträden som stod där inne. Det kommer nog bli fler bilder från den resan ju närmare trädgårdssäsongen vi kommer. Odlingsnerven verkar ha vaknat i flera av er, men hos mig ligger den fortfarande i ide verkar det som. Och inte gjorde det saken bättre att hela världen än en gång blev täckt i vinterskrud. Av erfarenhet vet jag dock att även min odlingsnerv när som helst börjar spritta och då får man så mycket att göra att man undrar hur det någonsin ska gå. Men så måste det vara, annars tycker jag inte det är kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...